Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Saker som har hänt :) <3

Av Fanny R - 2 juli 2012 21:13

Fredag:

I fredags så var mamma, Timmy, Jag och råttorna (tjejerna) uppe i stugan. Vi fikade, spelade kort och mamma såga ved.

Lördag:

I Lördags så packade jag mina väska och senare åkte jag till Lovisa i (V*****) När jag kom till henne så var vi hos henne sen gick vi till pizzerian för vi skulle träffa Ebba, Alma och Julia   Vi käka där och sen köpte vi glass och stack till skolan och senare träffade vi Olivia och sen stack vi hem till Lovisa och kollade på film.   ''The woman in black'' och sen ''fjorton suger'' Jag brukar inte kolla på skräck film så jag skrek för jag blev så rädd!   Olivia cyklade hem senare. Och sen kom tjejerna på att dom skulle sova hos Alma så då blev det bara jag som sov hos Lovisa 

Söndag:

Jag vaknade först sen Lovisa. Sen gick vi och åt frukost och sen skulle vi fixa oss och sen gick vi och köpte glass och sen kolla vi på film och senare fick jag pizza hos dom och sen kom mamma och hämta mig plötsligt   


Måndag:

Idag var jag ut med Bubben och senare var jag ut och cyklade och knäppte lite kort  

Nu kommer det lite bilder

 

                                          

       Bubben                                                  
      Skrållan  

 

 



                                      

 Jag och Bubben                                          En lupin   

 

 

     Lupiner    

                               Två kort på mig   

                                   

 

Nu blir det en film sen ska jag sova   Hare bra alla som har läst   

 
 
http://ahealthytry.bloggplatsen.se

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

3 juli 2012 13:19

Tack så mycket :). VIlka fina katter :)

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

Fanny R

5 juli 2012 12:51

Det är många som tror dom är typ 3-4 år men dom är 8 år :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny R - 8 januari 2013 02:28

Har köpt mat till råtterna :-)

Av Fanny R - 5 januari 2013 13:21

Idag fick man besök av Troja (en schäfer hund) hon är så go och snäll men sen ska jag och mamma ut och gå med henne ...

Av Fanny R - 23 december 2012 18:52

Ska lägga upp lite bilder jag knäppte idag med råtterna     Jag och Lillen        Jag och Lillen      Jag och lillen      Jag och lillen      Jag och Spike   Den gosigaste råttan jag har     Jag försökte knäppa ett nytt kort till facebook...

Av Fanny R - 17 december 2012 16:15

Har skit tråkigt så vi tar och gör en frågestund! Bara att fråga på till klockan 20:00! Du får fråga helt random jag svarar! :) ...

Av Fanny R - 13 oktober 2012 22:19

Just nu är jag singel igen!   Kul men tråkigt   Men så får det bli! I allafall var det länge sedan jag bloggade men jag tänkte göra ett försök    Jag har varit på många träningar jag själv tycker det inte går så bra för mig med det gäller att jag skä...

Presentation


FannysLivOmAllt.bloggplatsen.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards